
Samen voor Green Friday 💚
Bij The Merchandise Masters staan wij niet achter Black Friday en doen hier niet aan mee. In plaats daarvan kiezen wij voor Green Friday; een dag waarop we stil staan bij de overproductie en overconsumptie van producten. Een moment waarop we de aandacht willen vestigen op duurzame grondstoffen die nodig zijn om onze eindeloze behoefte aan producten te kunnen produceren en de afval die we met ons gedrag achterlaten.
Samen kunnen we verandering brengen in de industrie; door te kiezen voor eerlijke en schone productie en gerecyclede en duurzame materialen waar we jaren blij mee zullen zijn.
Doe jij ook mee?
Join the Movement
Ter compensatie van Black Friday geven wij vandaag 2% van jouw totale orderwaarde aan The Ocean Cleanup. Deze non-profitorganisatie richt zich op het aanpakken van plasticvervuiling in oceanen wereldwijd.
Vandaag kun je in onze webshop uitsluitend duurzame producten aanschaffen. Al onze andere artikelen (met uitzondering van Kerstpakketten) zijn vandaag offline en derhalve niet beschikbaar. Met je duurzame aankoop steun je bij ons ecologische bedrijven, geef je boeren en medewerkers een eerlijk loon, en stimuleer je de positieve beweging die onze planeet zo hard nodig heeft.
Inspiratie nodig?
Duurzame merchandise maakt merken sterker
Ben je op zoek naar een efficiënt reclamemedium? Via gepersonaliseerde promotionele producten heb je eindeloze mogelijkheden en gegarandeerd succes! Wist je bijvoorbeeld dat promotionele producten meer mensen bereiken dan radio en TV? Promotiemateriaal blijft een krachtig reclamemedium voor bedrijven zo blijkt uit onderzoekt. Naast dat het ideale reclamedragers zijn voor zowel klanten, relaties en personeel, zijn ze vaak ook nog nuttig door het gebruik ervan.
89%
Grootste zichtbaarheid
Promotionele items bereiken 89% van de bevolking van 14 jaar of ouder op een gemiddelde dag - meer dan radio (78%), TV (71%) en krant (67%).
2x
Top-of-mind
De herinnering van een merk of bedrijfsnaam is tweemaal zo vaak via promotionele items (70%) dan reclame via radio (29%) en TV (26%).
#1
Dagelijks gebruikt
Een promotioneel item wordt gemiddeld eens per dag gebruikt. Statistisch gezien betekent dit dat de boodschap de ontvangers dagelijks bereikt.
>2
Langetermijneffect
84% van de promotionele items zijn al langer dan een half jaar in bezit van de ontvanger, na 2 jaar is dit zelfs nog 40%.
#4
Positieve herinneringen
Herkenning van reclame wordt verdubbeld (van 36% naar 76% herkenning) door vier aspecten: aantrekkelijkheid, kwaliteit, originaliteit en bedrukking.
3/4
Tweede leven
Ruim driekwart van alle promotionele materialen krijgt nog een duurzaam tweede leven via goede doelen en kringloopbedrijven.

Wij steunen The Ocean Cleanup
The Ocean Cleanup is een organisatie die zich inzet om plastic te verwijderen uit de oceanen. En dat is hard nodig: naar schatting drijven er tegenwoordig meer dan 5 triljoen stukjes plastic in de oceanen. Als dat afval blijft circuleren, heeft dat serieuze negatieve gevolgen voor alle ecosystemen, onze gezondheid en de economie.
Onze Master Bloggers vertellen
Tape heeft een houdbaarheidsdatum, van de kleur rood krijg je trek, een tas met de titel ‘A4’ heeft niet dit formaat en een blauwtje lopen voorkom je met een PMS-waaier. De insteek van onze blog? Informatief, maar met een knipoog. Inspirerende teksten boordevol tips & tools. Ook vind je op deze pagina het laatste nieuws. Zo blijf je op de hoogte van alle feitjes en bijzonderheden op het gebied van relatiegeschenken, en kun je ook zelf uit de voeten wanneer het nodig is... Lees je mee?
Met wie wij samenwerken?










